Vorige week vroeg Femke mij waarom ik mijn strategische kant minder liet zien op social media. En ze voegde eraan toe: “Jij bent strategisch namelijk heel sterk en het is zonde als mensen dat niet zien.”
Femke en ik zijn Business Buddy’s. Elke maand stemmen we met elkaar de focus voor komende maand af. Een soort accountability. Heel fijn en soms ook even confronterend. Zoals haar vraag mij even aan het denken zette.
Ik kan het het beste zo omschrijven: Strategie is mijn favoriete jeans die zo heerlijk comfortabel zit en die ik regelmatig aantrek. Maar als ik op een feestje kom combineer ik hem met dat nieuwe bloesje. En automatisch praat je dan meer over dat nieuwe bloesje en minder over die jeans.
De jeans is mijn unieke perspectief op ondernemen. Mijn strategische kant die ik bewust inzet. Want ik zie waarde in jouw bedrijf die jij zelf niet ziet. Samen zetten we een strategie uit die (uiteindelijk) comfortabel gaat voelen voor jou. Want laten we wel wezen, die favoriete jeans voelde de eerste paar keer echt niet zo comfortabel als dat die later voelt. En dat is ook precies de bedoeling.
En die nieuwe blouse is mijn passie voor het doorgronden van mensen. De psyche en het energetische. Dit is het coachende deel wat ik inzet om jou je waarde te laten (h)erkennen. Dit doe ik d.m.v. Human Design, mijn intuïtie en de Tools (Hier vertel ik binnenkort meer over).
Welk onderdeel van jouw bedrijf voelt als die comfortabele jeans?